Рефлекесія. Модуль3
Переглянула Приклади навчальних цілей. Навчилася Формувати навчальних цілей, але хочу дізнатися про Розробку вправ.
Склала Ключове питання, Тематичне та змістовні питання.
Переглянла статтю Навчальна дослідницька діяльність. Переглянула головну відмінність між навчальним та науковим дослідженнями?
Ознайомилася з корисними порадами щодо використання прийомів унеможливлення плагіату, які вміщені у статті Стратегії проти плагіату дослідницьких робіт.
Розділила клас на групи (3), об'єднавши їх за допомогою складанням картинки. Поставила групам завдання.
Побудувала вчительську презентацію-рекламу.
Переглянула таблицю З-Х-Д та організаційну діаграму. Але не повністю впевнена в тих завданнях, які я поставила групам та як дослідження учнів поєднати
Переглянула Приклади навчальних цілей. Навчилася Формувати навчальних цілей, але хочу дізнатися про Розробку вправ.
Склала Ключове питання, Тематичне та змістовні питання.
Переглянла статтю Навчальна дослідницька діяльність. Переглянула головну відмінність між навчальним та науковим дослідженнями?
Ознайомилася з корисними порадами щодо використання прийомів унеможливлення плагіату, які вміщені у статті Стратегії проти плагіату дослідницьких робіт.
Розділила клас на групи (3), об'єднавши їх за допомогою складанням картинки. Поставила групам завдання.
Побудувала вчительську презентацію-рекламу.
Переглянула таблицю З-Х-Д та організаційну діаграму. Але не повністю впевнена в тих завданнях, які я поставила групам та як дослідження учнів поєднати
Немає коментарів:
Дописати коментар