вівторок, 13 листопада 2012 р.

Рефлексія. Модуль 4.
Обговорила в парі приклади Основних запитань. Побудувала Т-схему для початкового оцінювання. Ознайомилася з формуючим оцінюванням, головною метою якого є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь та навичок, а й досягнення інших цілей. З даними цілями ознайомилася в таблиці Цілі формуючого оцінювання. Заповнила графік оціювання в Плані вивчення проекту.
Написала методи, які можна використовувати для досягнення цілі.
Під час роботи над модулем виникали питання щодо співставлення окремих методів оцінювання та інструментів, а також доречності їхнього використання на тому чи іншому етапі роботи над проектом.


Хоча самостійно у Wiki повторити подібні маніпуляції навряд чи я зможу відтворити.


Немає коментарів:

Дописати коментар