Обговорила в парі приклади Основних запитань. Побудувала Т-схему для початкового оцінювання. Ознайомилася з формуючим оцінюванням, головною метою якого є не тільки діагностика рівня знань та опанованих умінь та навичок, а й досягнення інших цілей. З даними цілями ознайомилася в таблиці Цілі формуючого оцінювання. Заповнила графік оціювання в Плані вивчення проекту.
Написала методи, які можна використовувати для досягнення цілі.
Під
час роботи над модулем виникали питання щодо співставлення окремих методів
оцінювання та інструментів, а також доречності їхнього використання на тому чи
іншому етапі роботи над проектом.
Хоча самостійно у Wiki повторити подібні маніпуляції навряд чи я зможу відтворити.
Немає коментарів:
Дописати коментар